Overheid in Friesland

Gemeente Dantumadiel (Friesland)

Pagina 1 van 3 (27 resultaten)

Dhr. Eeltsje Wagenaar

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: september 2015 (1 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringToelichting: De gemeentesecretaris is algemeen directeur van de ambtelijke organisatie en de eerste adviseur van de burgemeester en het college van burgemeester en wethouders. Daarnaast geeft Eeltsje Wagenaar als gemeentesecretaris leiding aan de ambtenaren en is eindverantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van de gemeentelijke organisatie.Werkzaamheden bij de Overheid:
Eeltsje Wagenaar was eerde loco-gemeentesecretaris bij de gemeente Dantumadiel.

Dhr. Nick Bakker

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: april 2013 (4 jaar, 1 maand in dienst)
Toelichting: Projectleider sociaal domein bij de DDFK-gemeenten.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2013 tot 2016 is Nick Bakker teamleider financiele administratie bij de gemeente Dantumadiel.

Dhr. Ronald Dijksterhuis

Functie: GriffierIn dienst sinds: augustus 2014 (2 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad en de raadscommissies van de gemeente Dantumadiel.

Ronald Dijksterhuis is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.

Dhr. Ferdie van den Brink

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: april 2001 (16 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieWerkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf 2016 is Ferdie van den Brink communicatieadviseur DDFK-gemeenten.

Van 2008 tot 2011 is Ferdie van den Brink beleidsadviseur economische zaken, recreatie en toerisme; van 2001 tot 2008 is Ferdie van den Brink beleidsadviseur sociale zaken.

Mevr. Sietske Postma

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: maart 2011 (6 jaar, 2 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Sietske Postma is communicatieadviseur (woordvoerder pers) bij de gemeente Dantumadiel. Het algemeen emailadres voor de communicatie-afdeling van Dantumadiel is communicatie@dantumadiel.eu. 

Dhr. Cor van der Meer

Functie: Griffie
Werkzaamheden bij de Overheid:
Cor van der Meer is plaatsvervangend griffier bij de gemeente Dantumadiel.

Dhr. Jan Jitse Visser

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA (2014-)
Coalitie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: maart 2010 (7 jaar, 2 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Jan Jitse Visser (CDA) 239 voorkeurstemmen.
        
In 2010 is Jan Jitse Visser het jongste raadslid in de gemeenteraad van Dantumadiel.

Dhr. Tjerk Dijkstra

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: maart 2010 (7 jaar, 2 maanden in dienst)
Toelichting: Plaatsvervangend voorzitter gemeenteraad.

Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Tjerk Dijkstra (CDA) 51 voorkeurstemmen.

Mevr. Adrie Slomp-Ludolphie

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: maart 2014 (3 jaar, 1 maand in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Jan Adrie Slomp-Ludolphie (CDA) 53 voorkeurstemmen.

Dhr. Klaas Houtstra

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: maart 2017 (1 maand in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Tot maart 2017 is Klaas Houtstra fractieassistent.